آماده یادگیری کاربردی و اصولی مباحث مالی برای استارت آپ خود هستید؟


رویکرد این کتاب عمدتاً عملی و با تمرکز بر مهارت‌های کاربردی مالی و مدیریتی مرتبط با شرکت‌های فناوری است. ما مسائل خاص هزینه‌ای و مالی را که استارت‌آپ‌ها در واقعیت با آن مواجه هستند توضیح می‌دهیم، تا به طور مستقیم بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید. ما همچنین امور مالی شرکت‌های سهامی عام مانند آمازون، فیسبوک، مایکروسافت و غیره را مورد بررسی قرار می‌دهیم. طبیعتاً به دلیل تأکید بیشتر بر مثال‌های عملی، مطالب کاملاً مختصر و مفید شده‌اند تا صرفاً به موارد ضروری پرداخته شود. بنابراین هضم این مطالب برایتان راحت‌تر است و با دانش مالی و مدیریتی بدست آمده سریع‌تر می‌توانید دست به کار شده و کسب و کارتان را به موفقیت برسانید. این کتاب شیوه‌های جدید خلق ارزش از طریق فناوری را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ از جمله اپلیکیشن‌های موبایل، داده‌های بزرگ، تحلیلگرهای کسب و کار ، اینترنت اشیاء، بلاک‌چین، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و غیره. فصل پایانی کتاب، تمامی معیارها و عوامل عملکردی اساسی را در یک «ردیاب استارت‌آپ فناوری»  جمع‌بندی می‌کند. این یک ابزار مبتنی بر کارت امتیازی است که به شما کمک می‌کند بر پیشرفت استارت‌آپ خود نظارت داشته و شاخصه‌هایی برای تقویت عملیات یا فرضیه کسب و کارتان ایجاد کنید.


لیست فصل‌های کتاب 

فصل اول: اکنون زمان آن رسیده است

فصل دوم: استارت آپ های فناوری چه تفاوتی با بقیه دارند؟

فصل سوم: ارزیابی فروش استارت آپ ها

فصل چهارم: تحلیل مالی استارت آپ ها

فصل پنجم: تحلیل پیشرفت استارت آپ ها 

فصل ششم: چقدر برای شما ارزش دارد؟

فصل هفتم: نظارت بر رشد استارت آپ ها

اگر به دنبال کتابی هستید که در شما را با انواع مدل‌های کسب و کار جدید مبتنی بر فناوری آشنا کند و همچنین به این نتیجه برسید که استراتژی‌های شرکتی آزموده ‌شده برای موفقیت در کسب‌وکار فقط یک نقش مفید در استارت‌آپ‌ها دارند – و آن هدایت کنش‌های متضاد است، می‌توانید همین حالا کتاب «مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری » را خریداری کرده و با مطالعه‌ی آن مهارت اصلی برای اعمال دانش مالی در استارت‌آپ و فوت و فن‌های کاربردی حسابداری و مالی، اختصاصاً برای استارت‌آپ‌های فناوری را بیاموزید و به شما کمک می‌کند تا مدل کسب و کارتان را با موفقیت اجرا و مسیرهای جدید برای کسب سود را به سرعت شناسایی کنید.


 
 

 
 

مشخصات کتاب (نسخه چاپی و الکترونیکی)
 
  • نام اثر: مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری؛ تقویت رشد- ارزیابی عملکرد  و ایجاد نوآوری
  • عنوان اصلی: Financial management for technology start ups how to power growth, track performance and drive innovation.
  • نگارنده: النور بهمانی 
  • مترجمان: علی اصغر روح الامین- شیوا فزامیدی
  • دسته بندی: مدیریت، شرکت های اقتصادی جدید، امور مالی، تکنولوژی پیشرفته 
  • شابک: ۹۷۸۶۲۲۲۴۷۴۶۳۷
  • تعداد صفحات: ۳۱۶
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد؛ شومیز
  • رنگ صفحات: سیاه سفید

کتاب مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری؛ هم‌اینک قابل دسترسی برای شما.
 
خرید نسخه چاپی (انتشارات):

این کتاب به همه صاحبان کسب‌و‌کار استارت آپی، مدیران مالی، مدیران عامل، مدیران ارشد و سایر علاقه مندان به مباحث مالی پیشنهاد می‌شود.