آماده گسترس ارتباطات استراتژیک در سازمان خود هستید؟


ارتباطات داخلی استراتژیک به معنی کار آگاهانه و به‌طور مداوم فکری است که جهت استراتژیک سازمان را  پشتیبانی و هدایت می‌کند و آن را توسعه و تغییر می‌دهد. هدف بنده از ترجمه این کتاب اهمیت استراتژیک و بالای ارتباطات داخلی در افزایش بهره‌وری و موفقیت سازمان‌ها و همچنین مغفول ماندن آن در بین مدیران، کارکنان و متخصصان ارتباطات است. کتاب ارتباطات داخلی استراتژیک بر اساس همکاری بین سوزان دالمن (مشاور ارشد ارتباطات) و متس هاید،(استاد ارتباطات استراتژیک در دانشگاه لوند) نوشته شده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کتاب، این است که برای تفهیم هرچه بیشتر مباحث، مطالب آن بر اساس تجربیات و مصاحبه با مدیران ارتباطات در چندین سازمان سوئدی بوده و شامل مثال‌هایی از این موارد است. همچنین این کتاب شامل شامل چند متن با نکات عملی در مورد نحوه رسیدگی به چالش‌های مختلف در مورد ارتباطات داخلی است.

قسمتی از متن کتاب:

ارتباطات داخلی مناسب کارکردی اساسی در توانایی اجرای عملیات روزانه و توسعۀ سازمان‌های موفق دارد. یکی از مهم‌ترین اهداف ارتباطات داخلی مؤثر، ایجاد انگیزه در کارکنان و مدیران در تلاش برای کار در جهت دستیابی به اهداف سازمان است. ارتباطات داخلیِ اندیشمندانه که در عمل به‌خوبی کار می‌کند به همۀ کارکنان کمک می‌کنند تا به پتانسیل کامل خود برسند. این کار فرصتی را برای کارکنان فراهم می‌کند تا در پیشرفت و موفقیت همکاری داشته باشند و به آن‌ها اجازه می‌دهد که درگیر کارها شوند. علاوه بر این، آن دسته از ارتباطات داخلی که عملکرد مناسبی دارند، رهبری و همکاری مؤثر را ممکن می‌سازند. مهم‌تر از همه، ارتباطات داخلی خوب یک فرهنگ ‌سازمانی ایجاد می‌کند که شایستگی‌های کل سازمان را شناسایی می‌کند و به کار می‌گیرد.

اگر به دنبال کتابی هستید که با یک رویکرد منحصربه‌فرد هر دو جنبه عملی و آکادمیک ارتباطات داخلی را تحت پوشش قرار‌ دهد، می‌توانید همین حالا کتاب «ارتباطات داخلی استراتژیک» را خریداری کرده و با مطالعۀ آن به بینش‌هایی عالی در این مورد برسید که چگونه می‌توانید ارتباطات داخلی را برای سازمان و کسب و کار خود توسعه دهید و در نتیجه به موفقیت و اهداف استراتژیک خود دست یابید.


 
 

 
 

مشخصات کتاب (نسخه چاپی و الکترونیکی)
 
  • نام اثر: ارتباطات داخلی استراتژیک؛ راهنمای عملی اجرای روش‌های پیشرفته برای بهبود فرهنگ محیط کار
  • عنوان اصلی: Strategic internal communication: a practitioner’s guide to implementing cutting-edge methods for improved workplace culture, c.2021
  • نگارنده: سوزان دالمن- متس هاید
  • مترجم: علی اصغر روح الامین
  • دسته بندی: مدیریت
  • شابک: ۹۷۸۶۲۲۷۵۹۲۵۶۶
  • تعداد صفحات: ۲۲۲
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد؛ شومیز
  • رنگ صفحات: سیاه سفید

کتاب ارتباطات داخلی استراتژیک هم‌اینک قابل دسترسی برای شما.
 
خرید نسخه چاپی (انتشارات و دیگر فروشگاه‌ها):
خرید نسخه الکترونیکی (فیدیبو)؛

مخاطبان هدف:

این کتاب برای کسانی مناسب است که به طور حرفه‌ای به عنوان متخصصان ارتباطات، مدیران، پرسنل منابع انسانی، رهبری پروژه، کارکنان، مدیران تغییر و توسعه‌ دهندگان سازمانی ارتباطات در سازمان‌ها کار می‌کنند.  همچنین مخاطب هدف این کتاب کسانی هستند که در حال گذراندن دوره‌ها و برنامه‌های ارتباطات استراتژیک داخلی، رسانه و ارتباطات، امور مالی کسب و کار و مدیریت منابع انسانی هستند.