آماده‌ی تحول در شبکه سازی سازمان، کسب و کار و توسعه فردی خود هستید؟


چه بخواهید توانایی خود را برای یک فرصت کاری ارائه کنید و چه محصول یا خدمتی را عرضه نمایید، به گروهی از افراد مختلف و شبکه سازی نیاز دارید. از نظر برایان تریسی: 

یکی از بهترین راه‌های ارتقای سطح زندگی و کسب‌وکار،‌ ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی مداوم با افراد حوزه کاری می‌باشد.


نمی‌توانیم بگوییم شبکه‌سازی از چه زمانی وارد مجموعه دغدغه‌ی ما انسان‌‌ها شده است اما‌ این را می‌دانیم زمانی که شبکه‌سازی در کسب‌وکار برای نخستین بار موردتوجه قرار گرفت، بیشتر به‌عنوان ابزاری برای کاریابی و پیدا کردن شغل در نظر گرفته شد.
شبکه‌سازی‌ این وعده را در دل خود دارد که می‌توانید با‌ ایجاد ارتباط مؤثر، مسیر رشد و موفقیت را سریع‌تر از دیگرانی که صرفاً به تلاش و فعالیت تخصصی مشغول هستند طی کنید. شبکه‌سازی، انتقال سریع و آسان اطلاعات را مهیا می‌کند. شما معمولاً هر روز در حال شبکه‌سازی هستید. وقتی در حال صحبت با یکی از دوستانتان هستید ممکن است به او دیدن یک فیلم، رفتن به رستوران خاص یا مطالعه کتابی جذاب را پیشنهاد دهید. همچنین ممکن است او از ملاقاتی که با فرد مشهوری داشته است با شما صحبت کند. دقیقاً مثل همین کاری که در زندگی شخصی خود انجام می‌دهید، می‌توانید در زندگی حرفه‌ای خود به منظور شکار فرصت‌های شغلی مناسب انجام دهید. شبکه‌سازی یک فعالیت تجاری، اجتماعی-اقتصادی است که توسط آن کسب‌وکارها و کارآفرینان برای‌ ایجاد روابط تجاری و شناسایی،‌ ایجاد و یا عمل بر فرصت‌های تجاری متعهد می‌شوند. اطلاعاتشان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و به دنبال شرکای بالقوه برای همکاری و سرمایه‌گذاری می‌گردند.


لیست فصل‌های کتاب 

فصل اول: کلیات و مفاهیم

فصل دوم: شبکه سازی

فصل سوم: ارتباط موثر چیست؟

فصل چهارم: شبکه سازی، کلید طلایی ارتباطات

فصل پنجم: اهمیت شبکه سازی به عنوان ابزاری برای توسعه کسب‌و‌کار

اگر به دنبال کتابی هستید که در کسب‌و‌کار خود مهارت ها و تکنیک های شبکه سازی و ارتباطی موثری را بدست آورید، می‌توانید همین حالا کتاب «من به توان ما» را خریداری کرده و با مطالعه‌ی آن به بینش‌هایی عالی در این مورد برسید که چه گونه استراتژی مناسب شبکه سازی را طراحی کرده و در نتیجه به این کلید طلایی در موفقت ویژه خود دست یابید.


 
 

 
 

مشخصات کتاب (نسخه چاپی و الکترونیکی)
 
  • نام اثر: من به توان ما؛ راهبردهای شبکه سازی و ارتباط موثر در کسب و‌ کار
  • نگارنده: علی اصغر روح الامین
  • دسته بندی: مدیریت
  • شابک: ۹۷۸۶۲۲۲۹۲۹۱۳۸
  • تعداد صفحات: ۱۵۲
  • قطع کتاب: رقعی
  • نوع جلد؛ شومیز
  • رنگ صفحات: سیاه سفید

کتاب من به توان ما هم‌اینک قابل دسترسی برای شما.
 
خرید نسخه چاپی (دیجیکالا / انتشارات):
خرید نسخه الکترونیکی (طاقچه)؛

این کتاب به همه صاحبان کسب‌و‌کار، مدیران عامل، مدیران ارشد، کارکنان و حتی هر کسی که به دنبال توسعه فردی خود است، پیشنهاد می‌شود.